08 September 2009 | By: shah

masalah,masalah

erm... sebagai manusia kita x kan dapat lari dari masalah... kemana aje kita pergi pun masalah tetap akan ada... biarpun berhati2 pun tetap akan datang gak masalah... mcm tu juga dengan aku... bukan masalah aku aje tp masalah kuarga aku gak... erm... mcm mana aku nak citer ye... erm...
tujuan aku type artikel ni bukan la untuk menagih simpati dari semua, tp klu bole aku nak berkongsi dengan semua tentang kehidupanku, sebab tu jgak la blog aku dengan tajuk tu kan... mcm ni... aku baru aje chat ngan adik aku... ye la dia dah pasang tenet kt rmh so ni td dia cuba la online guna lap top kwn nya... apa lg aku mcm biasa la tegur sapa... dah nama nya adik beradik kan...
erm... adik aku minta tlg kat aku untuk carikan TONIK HERBA GAMAT tp aku x tau kat mana ada jual, sebab adik aku bgtau yang ubat tu ada di jual kat sini... tujuan nya sbb nak tlg mak aku skrg ni... adik aku x sampai hati tgk mak hari2 injek insulin kat badan dia... erm... risau plak aku dengar adik bgtau gtu...
hm... aku harap mereka x de apa2... aku masih sayangkan mereka... erm... aku jadi x sabar plak nak balik kampung tgk keadaan mereka... kepada pembaca yang slalu view blog yang x seberapa ni, klu korang ada info pasal "TONIK HERBA GAMAT" sila inform kt sy ye...

0 comments:

Post a Comment