04 October 2009 | By: shah

Asah Bakat

Semalam aku di tugaskan untuk ambik gambar kat TUDM Subang sbb ada air show kat sana... Aku dapat tugas ni ari jumaat ari tu, klu di ikut kan aku nak balik ke kl... pastu x pasal2 budak2 kelas cakap aku pandai ambik gambar... erm... apa leh buat, aku ambik la tugas tu... ye la dapat gak aku asah bakat aku mengambik ngambar....
Berbekalkan ilmu yang aku dah pelajari, aku pun cuba la ambik shot2 gambar yang menarik kat mata aku, ni antara koleksi yang aku ada... klu nak tgk gambar2 yang lain aku dah simpan dalam facebook aku... heheheh
Komen la skit2 erk... jgn lebih2 ye la untuk memperbaiki skill2 ambik gambar untuk jadi yang lebih baik di masa akan datang....
Ni masa kat dalam taxi otw ke TUDM,
keta plak terparking jauh...
Shukoi menyambut kedatangan kami ke TUDM
Persembahan ACROBATIC dari USAF
Kepakaran dorang ni buat aku jadi lebih semangat lagi,
nak tau kenapa???
Technician... mmg bergaya la dorang ni...
pantas buat kerja... harap2 suatu hari nnt aku akan jadi
seperti dorang jugak... AMIN....
Rugi la pada sesiapa yang x datang tengok semalam... heheheh hujung tahun nie nanti ada LIMA kat langkawi... harap aku akan dapat gie sana nnt, sbb masa tu nnt ada lagi banyak show air craft dari semua pelusuk dunia....

0 comments:

Post a Comment