11 December 2009 | By: shah

masa pergi meninggalkan kita

lama dah rasanya kau x update blog aku ni... bukan sebab aku dah lupa nak update, tapi tu la masa dah berubah... bulan 10 ari tu aku sibuk dengan tempat praktikal aku... sekarang plak aku dah di serap masuk bekerja di tempat aku praktikal... alhamdulillah mungkin dah rezeki aku kat sana...
bukan hanya sibuk kat tempat kerja sahaja, tapi lepas balik kerja aku gie training, sebabnya badan aku dah naik giler2 skrg ni... ekekeke... makin aku ke gym makin plak naik... ingat kan dapat la nak kurang kan skit kan.... huhuhu, apa pun tu la rutin harian aku skrg ni... aku dah x de masa nak update blog... tambahan plak skrg ni, komputer aku x dapat nak di gunakan, ada masalah problem skit... ni pun aku tumpang guna lap top kawan aku, ye la masing2 ada blog sendiri, semua nak jadi tersohor kan... hahaha
erm... januari ni aku akan pulang ke kampung...x sabar plak rasanya nak rehat seminggu lebih kat kampung tu... ye la lama sangat blajar kan... dah tiba masa untuk masuk ke alam pekerjaan...untuk gaji pertama aku akan bg kat kuarga aku... sbb bagi aku apa yang penting ialah utamakan keluarga dahulu... ye la dah tanggungjawap anak kepada ibu bapanya kan...erm... pas cuti tu kena balik semula kat tpt kerja aku... entah sesuai x ke tpt kerja tu ngan jiwa aku ni... harap x de la masalah untuk aku terus bekerja kat sana....
nak tau aku kerja kt mana? biar lah rahsia... hanya aku yang tau, dan pada yang dah tau tu... jangan bgtau kat orang lain plak... heheheh
plan next yr plak.. klu x terlambat lh.. aku nak cuba nasib lagi untuk AF... harap2 ada la rezeki aku tahun depan... dah puas dah aku cuba, kali ni aku dah dapat atasi masalah aku untuk berdepan dengan orang ramai dan kamera... berdikari mengajar aku untuk bermesra dengan semua orang..... heheheheh

0 comments:

Post a Comment