04 June 2009 | By: shah

Im Back !!!

Im back!!! kira lama jugak la aku x update blog ni, dah naik semua sarang labah2 ni...ekekekeke. Bukan apa sejak kebelakangan ni aku sibuk, tp x la sibuk sangat, kira sibuk ala2 orang rajin balaja la...hehehe..minggu lepas dan minggu ni mmg minggu yang amat padat bagi aku sebabnya hari2 ada aje kerja yang aku nak buat, tambahan plak minggu ni ada 2 exam nak kena buat pening la kepala, mana lg nak cari "toyol" hehehehe... tp semua tu dah x bermakna sebabnya semua soalan dah tukar baru, so kena la usaha gigih untuk lulus kali ni....

Erm, sekarang ni aku x derbuat apa pun, masih lagi cari2 idea menarik yang bole aku masuk kan kat dalam blog ni, heheheh nnt klu ada citer best2 ada la aku update lg....


Diam x bermakna aku dah x active lg....

0 comments:

Post a Comment