05 June 2009 | By: shah

Jumaat Yang Dinanti

Hari jumaat lah hari yang dinantikan oleh semua orang, sebabnya esok ialah hari sabtu dan hari untuk semua orang bersuka ria mahu pun berehat... Aku pun tergolong dalam kumpulan nie....ehehehe tp minggu ni aku terpaksa melepak kat rmh aje sebab ada masalah skit, aku pun paham... nk buat mcm mana kan, so kena la buat sesuatu untuk hilang kan rasa bosan nnt...

Tapi aku mesti pasti kan yang x da orang tau yang aku x balik kl minggu ni...klu dorang tau aku ada kat rumah, memang dorang akan serang rumah untuk main tenet, tu yang aku malas nak layan tu, aku sibuk - sibuk main game, pasti ada yang datang nak pinjam tenet, klu kejap x pe la ni ada plak bole bagitau aku masa brapa lama dorang nak main...mengacau sungguh, dah la tu buat macam sendiri punya lap top...

Klu ikut kan hati aku memang aku nak sound depan - depan, ye la tau nak meminjam barang orang tu pepaham aje la..tuan punya barang pun nk guna gak, mmg la hari - hari mengadap lap top, tp klu hari - hari gak nak datang rumah meminjam lap top, sapa pun akan marah... tp aku ni jenis marah dalam aje nk kuar kan nnt dorang kata apa plak kan...erm....

So, minggu ni aku kena la buat sesuatu klu leh aku akan sembunyikan diri aku...harap dorang x tau la aku ada kt rumah minggu ni....Erm harap elaun kuar cepat, x tahan mcm ni....tp apa pun ni semua dugaan hidup jauh...ekekeke

Untuk dia plak, hujung minggu ni x dpt jumpa so rehat la kat rumah dan harap kaki tu cepat sembuh,

0 comments:

Post a Comment