21 June 2009 | By: shah

Hujung Minggu Yang Meletihkan

Memang la hujung minggu ialah hari yang meletih kan bagi aku... hehehe nak tau kenapa? aku pun x tau kenapa...ekekeke, bukan apa, aku letih la hari ni ye la balik dari rumah abang aku ke rumah aku la punca nya...hehehe bukan salah sapa... aku paling x suka la hujung minggu sebabnya hari tu aku kena balik ke rumah aku...actually aku lebih suka habis kan masa kat rumah abang aku sebabnya kat rumah nya aku rasa sangat aman, biar pun dia suka buli aku... heheheh tambahan plak rumah nya ada tv(rmh aku ada gak tv, tp ada la sebabnya aku x tgk)...hujung minggu aje la aku hbs kan masa sambil tgk tv dan astro, biar pun x de banyak rancangan yang menarik tp aku suka tgk, ye la bila lagi aku nak tgk kan....heheheh..

Hari nie panas sangat, tapi nasib la ada angin... so klu semalam aku kuar ngan abang aku untuk gie tempah buat baju melayu, ari ni plak kami hanya dok lepak kat rmh aje... x banyak yang dapat di lakukan di rumah cuma tgk cartoon hujung minggu aje... hehehe sambil2 tu aku sempat buat air oren...lepas tu aku gie la baring2...ye la x de buat apa so baring la tgk tv sambil2 abang aku ni sibuk main tenet dia...so aku malas la nak kacau dia...tgk2 tv last2 aku terlelap...ekekekek x tau la brapa jam aku tdo...

tup tup abang aku kejut kan aku dari tdo...maknanya masa nak aku balik dah tiba, apa lagi aku bangun la dari lelap dan bersiap2 untuk balik ke rumah aku, ari ni abanga aku kuar sama2 dengan aku, kira awal gak la kuar dari rumah sebab kami akan ke kota raya dekat ngan pudu untuk belikan game baru untuk PSP...sampai aje kat sana kami trus gie ke kedai yang ada jual game untuk PSP nie, sampai aje kedai yang slalu kami datang, aku dan abg aku trus belek2 koleksi game2 baru, so ada la 2 3 gamr baru yang menambat hati..heheheheh apa lagi beli la game2 tu.... sementara tunggu orang kedai tu masuk kan game dalam PSP, kami pun jalan2 ke kedai jual cd citer, banyak citer cina dari citer melayu yang ada di jual kat sana, kata abang aku, tu kawasan cina sbb tu la x de jual cd melayu....erm...apa leh buat kan, tgk2 aje la...selesai aje game2 tu di masuk kan ke dalam PSP, abang aku trus hantar aku balik naik bus... sebelum tu aku cium la tangan sebagai tanda hormat, tu perkara biasa klu aku nak balik... heheheh...



bila dah sampai kat tpt aku, aku kena cari bus lain yang menuju ke rumah aku plak...maknanya aku kena naik 2 kali bus, bus nak ke rumah aku ni plak kekadang sejam skali baru ada...sampai aje aku kt tpt bus bergumpul, aku ternampak bus yang lalu kt rmh aku, so apa lagi aku naik la..penat x hilang lagi,tambah lagi lenguh kaki ni x hilang lagi..tahan aje la sakit ni...ye la aku skrg ni dah x mcm dlu, klu dulu aku rajin buat senaman skrg ni dah x de lagi, tu la badan aku ni cepat lenguh2 dan sakit2 sendi... tengkuk aku ni plak satu hal lagi, mungkin aku salah tdo kot buat tengkuk sakit... korang tau la mcm mana rasa sakit nya tu kan....hehehe hope esok semua nya kembalik mcm biasa, x tahan aku tahan sakit2 ni, esok plak kerja bengkel x hbs lg...minggu ni ialah last untuk siap kan projek kami ni.... untuk projek kedua ni aku x harap kan yang sempurna...cukup la yang terbaik yang pernah aku hasil kan dengan tangan aku sendiri.....

dah lewat ni...erm...nak gie tdo sebab esok aku kena bangun awal...x nak la aku naik bus kedua, takut plak x sempat aku nak beli sarapan esok...ekekeke nite.............,




0 comments:

Post a Comment