04 August 2009 | By: shah

Fuh!!! Lega...

Fuh!!! lega rasa nya dah lepas exam ptg ni td... x sia2 la aku blaja malam td sampai jam 2 pagi gak la bersengkang mata baca buku... hafal nya x la cuma baca2 aje mana yang dah di tanpa...heheh nak x nak kena gak la aku blaja... dah malas asyik resit2 paper aje... lect pun mungkin dah muak tgk muka aku ni...ekekekek


Takut gak td kuar soalan set lain, sebab malam tadi aku cuma baca 1 set soalan daripada 2 set soalan... eheheheh...keliwon, toyol semua di seru... nasib la x de yang sesat...eheheh dapat gak la... tp aku usaha gak la sendiri td... alhamdulillah la dapat gak jawap... ada gak la lect tlg aku td... ye la ada gak soalan yang kami bincang ari tu... tp aku ni jenis ingat2 lupa kan...
Tengah hari td, orang semua sibuk2 blaja aku plak kehulu hilir berjalan... sbb aku malas nak baca buku... bukan apa... aku ni jenis klu dah baca last2 minit ni akan jadi lupa... tu la td aku ingat apa yang aku baca malam tadi.... alhamdulillah apa yang aku baca kebanyakan nya kuar... tp tu la x semua aku ingat... apa yang terlintas kt fikiran aku, tu yang aku buat kan dlu lah...
Apa pun esok dah start subjek baru...so kena la preparekan diri esok... da........

0 comments:

Post a Comment