05 August 2009 | By: shah

Hari Yang Bakal Tiba !!!


Tak sabar rasanya untuk tunggu hari tu tiba... aku nak tgk siapa orang pertama yang akan ingat hari yang paling bersejarah dalam hidup aku...
Tapi masih ada lagi ye yang ingat masa tu nnt??? erm...
aku saja berdiam diri... x syok la kan klu bagi tau...

klu ada yang hargai aku pasti akan hantar
mesej kat aku... agak2 siapa la kan???
x sabar plak aku nak tunggu...
apa la kejutan yang aku akan dapat masa tu nnt???
ada ke surprise untuk aku lg???
erm....

harap2 la aku dapat apa yang aku
idamkan kan selama ni...
erm...
rasanya dapat ke x??? hm.....

apa pun aku akan tunggu sampai masanya tiba nnt...
tunggu artikel pada 11/08/2009
sbb masa tu aku akan bgtau apakah yang sebenarnya
berlaku... dan kenapa aku
x sabar tunggu ari tu...

tunggu...

0 comments:

Post a Comment