29 July 2009 | By: shah

Ikhtiar Di Perlukan...

Aku dapat tau perkara ni semalam, semasa tgh syok chat ngan kawan kampung aku... Aku dapat tau yang sorang kawan karib aku ni dah 4 bulan x balik rumah kuarganya... Untuk kepastian aku tny kuarga aku sebabnya aku dan kawan2 ku yang lain semua rapat...

Aku dah agak perkara ni akan berlaku... Masalahnya begini... member aku ni ada berkenalan dengan seorang minah janda... memang meletop kebabom la... nampak muda lagi... x nampak mcm pernah kawin... ye la, aku sendiri yang tgk dengan mata aku sendiri...masa tahun lepas kami semua beraya ramai2... aku dari awal lagi mmg x berkenan ngan pompuan tu... ntah la... sbb aku dapat tau dia janda... ye la aku tau la jodoh tu di tangan Tuhan kan... tp untuk kebaikan member aku gak la aku buat gtu... erm...

Nk di pendek kan cerita, sebelum kes ni berlaku, member aku ni pernah la minta pendapat aku pasal hubungan dia ni... dia citer la dari A to Z... lepas aje dengar citer dia tu, apa lg aku mulakan kerja aku...ekekek mmg aku halang la dia dari trus berkwn ngan janda tu... tp dia ni jenis yang suka serba salah... masa dia dah pts hbgn ngan janda tu, janda tu ajak dia utk berkwn...tu aku x kisah la kan... tp yang aku kesah kan plak, masa member aku ni ada kenal dorang anak Doc, si janda ni plak ''kwn'' dengki dengan hubungan member aku ngan anak Doc tu... siap pasang spy lg tau...

Jahat kan janda ni... kata kawan aje tp jeles plak...pastu janda ni siap bg amaran kat anak Doc tu untuk jauh kan diri dari member aku ni... kesian kan... tu la yang sempat aku tau, sebab masa tu cuti aku terhad...pastu aku kena balik kl semula... ni la semalam aku dpt tau member aku ni lari ke rumah janda tu...siap tinggal serumah plak...erm...x kawin lg tu... kwn aku bgtau semlm, mak bapak member aku ni sedih sbb anak dorang lari dari rumah untuk ikut pompuan tu... ada gak mak dia datang ke rmh janda tu untuk bawa anak dia balik berubat tp x dapat... dah mmg sah kawan aku ni kena sihir ngan janda tu...ye la member aku ni dah pandai melawan mak dia...setahu aku dia x berperangai mcm tu...

Skrg ni sy x der kat kmpung so harap kan member perempuan kat sana susah gak...member belalai semua jauh2 sbb ada yang sambung blaja mcm aku ni... so kepada sesiapa pembaca yang tau berubat atau ada pengamal2 ilmu perubatan ni... harap dapat membantu sy untuk melumpuh kan sihir ni dan membantu member sy balik ke keluarganya...

Member sy yang sama menuntut dengan sy ada bgtau sy yang kt sini ada pengamal ilmu perubatan yang tau berubat @ memulih @ melumpuh kan sihir dari jarak jauh... klu btol ada harap anda dapat memberi info kepada sy...

0 comments:

Post a Comment