03 July 2009 | By: shah

Tension

Biasa la kan semua orang ada masalah sendiri, macam tu jgak aku... macam macam tekanan aku terima... biasa la tu kan.... dah lumrah... tapi yang buat aku hairan ni, kenapa mesti ada jugak orang yang suka mengacau orang lain yang dok diam aje...macam mana aku nk bagi tau ye...erm....

kiranya x leh tengok orang hidup senang la... pasti ada aje cara nak buat orang sakit hati.... sabar aje la kan... klu di tegur nanti lain plak cerita nya... biar la peduli apa aku... nak kacau, kacau la buat apa layan just buat bodoh aje... klu di layan gak makin la menjadi kan... ehehehe...

ari ni aku ada exam sebelah petang so skrg ni aku ambik masa la untuk lepak kat perpustakaan buat untuk relaks2 sambil baca online paper... yang aku tension kan skrg ni, toyol x de...ehehehe so entah mcm mana la petang ni nnt, harap aku dapat la jawap exam....

Wish me luck!!!! .

0 comments:

Post a Comment