20 April 2009 | By: shah

Bermulanya di sini

Peristiwa hitam itu hampir membuat kan aku hilang arah dan tujuan, ia masih lagi menghantui diriku hingga kini. Semuanya berpunca dari sikapku juga. Aku x mempercayai orang yang dah lama aku kenali dan aku cintai. Inilah padah yang aku terima, kejahatan yang aku lakukan akhirnye memakan diriku sendiri. Pada siapa lagi harus aku luahkan isi hati yang dah lama terpendam ini, aku terpaksa menipu untuk menghilangkan aib yang telah aku lakukan sendiri. Hm, bilakah semua ini akan berakhir? Hati ku sentiasa berdegup kencang memikirkan bilakah semua ni akan berakhir..

Inginku mulakan kehidupan baru tetapi belum tiba masanya kerana masalah ini masih lagi bermain dalam fikiran aku. Hari2 yang akan aku lalu penuh dengan ketakutan. Ini yang aku lakukan jadi inilah juga yang aku hadapi. Pening kepalaku memikirkan perkara ini. Betapa bodohnya diri aku ini, rasa seperti hidup ini dah x bermakna lagi bagiku. Hm, ini lah lumrah kehidupan, semuanya lakonan dunia, x semua akan jalani hidup dengan kesenangan, begitu juga pada aku. Aku sedar akan perbuatanku, sudah terlambat bagiku untuk mengundur diri.

Aku mesti berubah mulai sekarang, aku perlukan teman2ku untuk membimbingku kejalan yang benar, aku harus bermula dengan perlahan,apa pun yang bakal berlaku esok atau lusa aku harus hadapi jua, kerana kita sebagai manusia x kan dapat lari dar masalah yang melanda... kemana sahaja kaki melangkah pasti ada yang x akan senang padanya

0 comments:

Post a Comment