24 April 2009 | By: shah

Sunyi

Malam ni sunyi sangat, aku kena jaga rumah Bro, dia x da kat rumah sebab bercuti ke jakarta untuk beberapa hari, aku plak baru aje sampai ptg td. penat sungguh tau, ye la habis aje class trus aku bertolak datang ke kl.

Tu la kebiasaan aku bila tiba hari jumaat, lepas kelas aku akan turun ke KL, aku x suka la dok kat rmh aku, bukan ada buat apa pun hujung minggu, x kan nak dok terperap kat rumah aje kan,tau tau la aku ni jenis suka berjalan... Tapi bila sampai kt rumah Bro ni aku jadi malas nak berjalan, aku suka dok rumah aje, ye la dapat tengok astro, main tenet...


Esok x tau lagi nak buat apa, nak kuar x der teman plak, biasa nye aku akan kuar jalan2 ngan Bro aku aje, best jalan ngan dia, sebab dia suka buat aku gelak dan dia sangat baik hati,bertuah dapat Bro mcm tu,

Tu la makanya aku balas jasa dia, aku jaga rumah dia, tolong kemas kemas kan rumah dia macam mana dia ambik berat pasal aku... Tima kasih lid,

0 comments:

Post a Comment