21 April 2009 | By: shah

Exam!!!

Benda yang paling ditakuti oleh semua orang selain daripada hantu...hehehe tau kan kenapa? sebab tiap kali exam ajer pasti x akan lepas(dalam erti kata lain gagal). hehehehe aku pun x terkecuali juga mengalami perkara ini...

Ari ni kelas aku ada exam modul. Ramai gak la yang kena duduki exam ni sebab ramai yang x lepas... Ada 2 buah kelas hanya 7 orang aje yang lepas...yang lain semua kantoi...hehehehe... Hari ni pun td x tau la lepas ke x exam kali ke 2 ni... sebab masih ada yang x perasan soalan lama di ulang semula... Yang perasan soalan sama tu termasuk aku kira ok lagi la tp kena usaha jgak la sebab keliwon yang kitorang jumpa semalam x cukup bilangan nya... hehehe paham2 aje la apa benda tu
ye....

Mmg pening kepala jga la nak jawab soalan tu... ye la blaja tu ada la tp lupa skit. X semua kita leh ingat... Lagi2 aku ni susah sangat nak mengingat apa yang aku dah blaja... Tu la kelemahan aku yang paling teruk... Klu benda lain bukan main lagi ingat...hehehe

0 comments:

Post a Comment