25 April 2009 | By: shah

Satu Hari Yang Membosankan

Erm...satu lagi hari yang membosankan, dari pagi tadi x der apa sangat yang bole aku buat, bangun tdo, mandi, gie breakfast, basuh baju, tengok tv, main tenet, update blog.... Hm... Jap lagi tunggu hari x panas sangat nak kuar jap nak gi loyat kot nak cari barang sambil jejalan sorang sorang, Malas sebenarnya aku nak kuar ni tp klu aku dok rmh aje nnt takut plak aku jadi gila... Heheheheh aku ni kan kaki jalan mana leh dok terperap dalam rumah aje...


Ni tgh tgk tv9 ni...tgk chef zam ni...geli plak tgk.. ye la dia buat transform untuk jadi kurus secara mengejut... x padan lansung, suara pun lembut semacam aje...hehehe lagi ok apa klu dia macam dlu masih cute apa...dah kurus ni x tau plak nak kategorikan sebagai apa...nak kata ensem x la...cute apa lagi...apa yang sesuai nak gelar ye...hehehehhehe

k la nak siap2 jap... mungkin aku kuar jap lagi...kuar sorang aje.. malas nak ajak member,

0 comments:

Post a Comment