28 April 2009 | By: shah

Pening !!!

Hari ni x der buat apa2 sangat, erm...actually aku tgh pening ni, ye la budak2 kelas semua dah bising tanya aku bila aku nak start buat baju untuk kelas...hm... design tu aku dah buat dah, hampir semua setuju untuk buat baju kelas yang aku pilih tu, masalah skrg ni aku blom ada masa lagi untuk pergi cari kedai2 yang bole buat baju sama macam design yang aku buat tu,

Lagi pun aku x tau sangat la mana2 tempat yang ada buat untuk tempahan buat baju t - shirt sebab aku bukan la orang sini, ada gak la member nak jadi rakan kongsi aku untuk jaya kan buat baju kelas tu, tapi aku tolak la tawaran dia untuk join aku krn ni 1st time aku cuba untuk buat sendiri bisness ni,

Design baju tu x la cantik sangat biasa2 aje la... Ni la antara design yang aku nak buat tapi aku belum lagi buat pilihan nak ambik contoh yang mana satu..erm...













0 comments:

Post a Comment