03 May 2009 | By: shah

Azab Menunggu Esok

Mmg azab la hujung minggu ni... ye la baru aje balik dari kl kan... sampai aje rumah ni x tau nak buat apa... so buat bodoh aje la sementara tunggu esok kelas bermula, panas skit mlm ni... nak buka baju aurat...hehehe dosa... so tahan aje la... ingat kan tadi nak tgk mentor sebab malam ni dah start konsert pertama...tp x gheti la nak tgk dari dalam tenet ni...

Nak tgok kat luar plak budak2 klate bising...bercakap pun macam dalam gua..x suka la...kecoh, so aku lebih suka dok terperap dalam bilik. ni la kerja aku setiap minggu. aku akan duduk dalam bilik dan bukak lap top aku...aku hanya akan kuar bilik untuk mandi, beli barang makan, gie kelas dan buat air tu aje...

Macam bosan gak kehidupan aku ni kan...apa leh buat dah namanya blaja kan... klu dah kerja tu lalin la cite nye kan....skrg ni pun aku tunggu masa nak tdo...erm...ada satu citer aku nak kongsi ngan korang, tunggu....

0 comments:

Post a Comment