06 May 2009 | By: shah

Kepada Sesiapa Yang Berminat!!!

sebelum aku tamat belajar, aku nk tinggal kan kenangan
aku bersama baju2 yang aku bakal hasil kan...

ni antara baju2 yang aku dah berkenan di hati,

suka tgk baju ni mcm btol plak darah tu...hehehe
ni plak nampak macam macho aje klu di pakai
sapa la sesuai pakai baju ni ye...

baju ni plak aku rasa pompuan aje yang sesuai pakai
tgk la bentuknya klu laki yang pakai pelik kan??


ni plak sapa yang gila2 skit tu ok gak pakai
baju ni kan, x la 24jam nak pakai
baju gambar kapal terbang...hehehe

orang tau la kita ni blaja dalam bidang ni,
so x pyh la expose sangat kan??

so ada gak antara pembaca or yang lalu kat blog aku ni berkenan nak baju mcm ni gak... bole no hal just email kat aku(shahminan23@yahoo.com), harga akan dibagitau kemudian, kain baju ni plak selesa bila di pakai,di jamin puas hati...heheheh

0 comments:

Post a Comment