06 May 2009 | By: shah

I Have To Empty My Mine!!!


Aku skrg ni tgh nak kosong kan fikiran aku, ye la banyak sangat berfikir pun susah gak kan, erm... hujung tahun ni aku akan tamat blaja, masalah skrg ni aku x nak la praktikal jauh2 sebab aku x nak berada jauh dari orng yang aku sayang, erm...aku x nak berjauhan...klu bole aku nak sepanjang masa bersamanya... Bosan? x pernah terfikir dalam otak aku, malah klu bole aku mau saja berada di samping nya selama jantung ni masih berdenyut..

Besar nya kuasa cinta kan, men andingi segalanya, macam tu la aku, sejak dari peristiwa hitam tue, aku dah banyak belajar dari kesilapan aku, aku btol2 sedar, mungkin sukar untuk mempercayai aku lagi,tapi apa yang aku mampu lakukan? aku tetap akan berusaha untuk meyakinkan dia semula... ini janji aku,

Biar lah apa pun berlaku lepas ni, jiwa aku hanya padanya,pintu hati ni hanya padanya, segala yang aku lakukan aku akan buat semata untuknya, kerana dia dah banyak bekorban untuk aku, terlalu banyak jasanya, x mampu aku balas, aku x tau nak buat apa lagi apa yang mampu aku buat ialah menjadi yang terbaik dimata nya...

Manusia x akan terlepas dari melakukan kesilapan, begitu juga aku,biar pun kepercayaan tu dah x ada pada aku tapi aku dah berjanj pada diri aku yang aku x kan mengulangi kesilapan lalu,dalam hati ku hanya ada dia....

0 comments:

Post a Comment