12 May 2009 | By: shah

Tolong !!!

Panas nya!!! maksud aku malam ni la...bukan apa dah dua malam dah panas giler... x tahan gak la aku tdo...bila time malam aje panas, time malam aje panas... pagi2 bukan main angin aje...erm... x tahan la mcm ni... nak tdo bukak baju malu plak...heheheh ye la badan kita ni x la cantik sangat cuma sedap di pandang aje...heheheheh jangan marah... semua jadi x tentu arah skrg ni, ye la duduk pun x senang, haba panas nya macam panas tengahari tau, dah x la der angin plak tu, tingkap di bukak luas, slide door pun sama gak, kipas plak dah bukak sampai number 5 masih gak panas...

Nak mandi malam ni la aku malas, banyak plak kerja nak kena buat..tambahan plak aku ni jenis klu mandi tu sampai 30 minit...heheheh mengalahkan perempuan plak aku mandi kan...biasa la aku jenis penting kan kebersihan diri...semua aku jaga... tu la member aku semua dengki kat aku ye la kulit licin mcm kulit perempuan...heheh tu semua kebetulan aje... sebabnya aku ni mengikut mak aku... mak aku jenis kulit licin dan sawo matang...aku aje yang ikut sebelah mak aku, adik2 aku semua ikut sebelah bapak plak...hehehe

Bertuah gak rasanya...erm..berbalik ngan citer panas ni,x tau la nak buat apa ni... buntu akal ni...tawakal aje la..harap la panas ni x berpanjangan..... da...

0 comments:

Post a Comment