02 May 2009 | By: shah

Patung Kertas

Petang khamis lepas kelas aku tergesa balik ke kl, ya la bro htr msg suruh aku balik cepat ke kl... bunyi mcm ada benda emergency aje, apa lagi aku segera la bnaik ktm minta member hantar kan...

Sampai aje kat KL bro suruh aku turun kat stsn LRT Dang Wangi, so aku pun ikut la arahan tu, lewat gak la aku sampai kt stsn tu, nampak muka Bro dah masam dah. Pasti dia akan membebel jap lg...hehehe dah agak dah, dia akan membebel...aku pun apa leh buat just buat tebal telinga aje....

Dari Dang Wangi kami berdua jalan kaki ke MATIC...la...rupanya yang tergesa2 suruh aku balik kl tu sebenarnya nak bawa ak gie tgk show PAPER DOLL... Gembiara gak hati ni, ye la teringin gak aku nak tgk show mcm ni, sebabnya masa musim yang pertama dulu aku x gie tgk pun... kira bertuah gak la dapat tgk musim kedua ni...

Sampai aje kat sana, aku trus gie salin baju yang Bro bawa kan, sementara bro plak gie belikan tiket masuk. Siap2 tukar baju aku gie la dapat kan bro... dari jauh dah nampak dia tgh duduk, sibuk ngan lap top dia, aku pun gie dekat dia duduk kat kusi sebelah tu sambil2 tunggu show bermula.

Agak ramai gak la yang datang mlm tu tgk show tu, ada yang lembut, ada yang keras ada yang lembut campur keras(phm2 la ye). Geli gak la aku tgk dorang ni... entah kenapa aku mmg rasa kurang selesa bila berada dekat dengan golongan2 macam ni...

Tepat jam 8.45 mlm show bermula, maka semua org yang dh beli tiket masuk berduyun ke dalam dewan dan dapat kan tempat masing, aku plak masuk ke dewan dulu sbb bro tunggu kwn dia datang... tpt duduk aku plak bersebelahan ngan nyah2...nasib la dorang x drag, klu dorang drag mlm tu mmg aku pengsan kot...hehehe geli den....

Show Time!!! tau sapa yang kuar pentas dlu? Ashraf muslim a.k.a dik jue...heheheheh gile cantik siot!!! ah la tinggi lampai, mcm model plak tu...mula2 aku x caya la yang tu ashraf muslim... tp tu la yang bro cakap kat aku...heheheh suka tgk dia berlakon mlm tu...

Show hbs jam 10 lbh, memang puas hati gak la dapat tgk show tu, lebih2 lagi aku dapat tgk kak Vie secara live, ye la selama ni aku cuma dengar aje dia berceloteh kt stesen radio tu...Hope tahun depan ada lagi PATUNG KERTAS musim ke 3... heheh buat la lbh grand lagi... da....


0 comments:

Post a Comment