08 May 2009 | By: shah

Bosannya!!!

Erm... ari ni aku x gie kelas, bukan bermakna aku monteng ye...hehehe
jangan salah sangka...sebabnya klu aku datang pun
bukan ada blaja, skrg ni our pensyarah dan segelintir
pelajar tgh sibuk buat latihan sukan..
x tau la aku kat masa sukan tu akan di adakan...
klu di adakan ditpt blaja aku pun ok gak kan...heheheh
so berbalik dgn topic td...
semalam dan ari ni semua sibuk, maka
pensyarah x der masuk kelas sehari suntuk...
semalam mcm tu gak, bukan ada buat apa pun..
aku ni malas nak melepak2 dlam kelas,
tu la sebab nya aku ambik keputusan untuk x datang kelas ari ni.
tadi aku ada tny la member aku, ari ni pun dorang x der blaja pun...
so tadi lepas sembahyang jumaat ada gak yang balik...hehehe
x sia2 la aku x datang...
disebabkan aku x datang, aku ambik keputusan
untuk datang ke kl awal sbb ptg ni aku ikut bro balik kampung dia,
aku sampau kt kl central jam 1 lbh td..
trus jumpa bro kt secret recipes...
kt situ dia tgh buat bisness jual baju plak...
banyak plak la kerja dia buat...
erm...x berpeluang aku nak buka perniagaan sendiri, ye la
dia dah caras...heheheh so apa leh buat...
kena la aku cari kerja lain... ingatkan tadi nak cari duit belanja tambahan...
hbs aje bisness tu td, aku di arah kan olh bro untuk belikan tiket
ke tutt... untuk costumer dia...
apa lagi aku ikut aje la...klu x nnt bising plak mulut dia tu...
aku gie kt airasia td ambik tiket...
ramai giler orang kat sna...
so numbr yang aku dapat td, 1344
kira sejam lbh gak aku menuggu..
bila tiba turn aku plak, tukang jual tiket tu terhegeh2
buat kerja...sabo aje la....
lama gak tunggu book tiket tu...
selesai aje semua aku lari la cari tpt
nak serve tenet...nak comfirm kan balik apa yang aku buat tu btol ke x..
kejang dah kaki aku ni, so aku malas nak lama2
akak guard dah marah aku guna soket kat sini...
kot2 dia yang bayar bill...heheh tu la dia marah tu...
aku nak chow dlu,maybe bro dah sampai..
nak balik kampung sama2 dia ni...
klu sempat aku akan update lagi blog ni dari kampung dia...
daa...

0 comments:

Post a Comment