06 May 2009 | By: shah

You Know I Can't Smile Without You

Ingat senang ke kita nak senyum sorang2 tanpa teman di sisi? erm...nnt x pasal2 plak orang akan kata kita ni gila..

Hm, btol lah katanya, dia tau aku x bole senyum tanpanya... hanya dia yang tau aku macam mana, dia tu semua ttg aku... tanpanya aku rasa seperti kekurangan, hidup x sempurna...

Dia suka buat aku tergelak, itu la yang akan buat kan aku ingat padanya sampai bila2, susah kita jumpa orang yang nak lihat orang lain gembira bila bersama,

Aku rasa bertuah bila di temukan dengan nya, biar pun ada masa aku rasa sakit hati, tapi bila ingat balik, apa yang dia buat tu semua ada tujuan nya, bukan semua orang berniat buruk kan? kekadang aku rasa seperti nak menanggis sebab aku x pernah memahami apa yang nak di sampai kan padaku, aku slalu cepat terasa tanpa fikir apa sebenarnya yang ingin di sampai kan...

Hm....Lid, mmg btol apa yang lid bgtau.... YOU KNOW I CAN'T SMILE WITHOUT YOU... terima kasih banyak2 lid atas segalanya...

0 comments:

Post a Comment