06 May 2009 | By: shah

Cikgu Laki Vs Cikgu Pompuan

Masing - masing ada pendapat sendiri, sama gak macam aku...heheh sebab tu la aku tulis tajuk kt atas tu, bukan apa, ni apa yang aku sendiri alami dan aku nak kongsi bersama dengan pembaca aku...

Kat tempat aku blaja ni, semua pengajar yang mengajar kami adalah lelaki, dan sorang aje ponpuan...maka hari2 la kami akan mengadap pengajar2 laki ni, semua nya kira pangkat bapa dan datuk2...ye la orang yang ada banyak pengalaman la katakan, tapi masalahnya skrg ni, x tau la nak salah kan sapa, sama ada cikgu laki tu or kami sebagai pelajar,sebabnya tiap kali aje pengajar2 ni masuk kelas, mula la mata tu jadi kuyu, nak kata to lewat tu x la jgak kan.... erm... bila pengajar tgh sibuk mengajar, ada la budak2 ni main kat belakang kelas, ada yang sibuk main sms, bluetooth dan sebagainya...




Tapikan bila masuk aje pengajar pompuan ni, semua akan jadi semangat blaja, masing - masing tumpukan perhatian,x de plak yang main - main.. mungkin sebab kami jumpa pengajar pompuan ni masuk seminggu sekali kot...heheh nak kata pengajar tu lawa...erm...bole la tapi dah kawen...hehehee tapi tu la kuasa pengajar wanita berbanding ngan pengajar lelaki,






Kesimpulan yang aku dapat buat, alangkah bagusnya klu pengajar ni di bagi sama rata antara laki dan wanita, baru la balance kan...klu hari2 nak tgk sama jenis pun bole jadi meluat kan....hehehe nk gak tukar selera kan...hehehehe

0 comments:

Post a Comment